Inżynier Wsparcia Technicznego Działu Handlowego

Wymagania: 

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w instalacji i konfiguracji rozwiązań LAN/WAN/VPN/SAN , serwerów oraz pamięci masowych 
  • Bardzo dobra znajomość Microsoft WIndows Server 2003/2008/2012 , Microsoft Active Directory, technologii Hyper-V, Failover Cluster
  • Bardzo dobra znajomość rozwiązań Fortinet (Fortigate, Fortianalyzer)
  • Znajomość zagadnień związanych z archiwizacją danych
  • Znajomość rozwiązań Cloud Computing będzie dodatkowym atutem
  • Posiadanie certyfikatów lub referencyjnych wdrożeń w zakresie LAN, WAN, technologii Microsoft będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność identyfikacji potrzeb Klienta, rozmów handlowych
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na korzystanie z dokumentacji technicznej
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Umowę o pracę, wraz z systemem premiowym uzależnionym od wyników
  • Możliwość ciągłego podnoszenia własnych umiejętności poprzez szkolenia, autoryzację, zdobyte doświadczenie
  • Udział w ciekawych projektach informatycznych

 Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych na adres: praca@logon.pl Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.